Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
05.02.2024
10:31 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт методиста РМК Копаниці О.М.

Меню сайту

Статистика

Корисні посилання








ПедПРЕСА

<











...
Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.


...
http://proinf.at.ua


 Онлайн навчання 

Профільне навчання "Основи Інтернету"

Форма реєстрації

програма для відкриття підручника

підручник "Основи Інтернету"

Розділ 1. Знайомство з Інтернетом

1. Завдання для самостійної роботи

2. Тестування з розділу "Знайомство з Інтернетом"

Розділ 2. Використання веб-браузера

1. Вправа 2.1. Вивчення інтерфейсу браузера та встановлення його домашньої сторінки

2. Практична робота 1 "Виконання основних операцій у браузері"

3. Завдання для самостійної роботи

4. Тестування з розділу "Використання веб-браузера"

Розділ 3. Пошук інформації в Інтернеті

1. Вправа 3.1. Використання веб-каталогу

2. Практична робота 2 "Пошук інформації в Інтернеті"

3. Завдання для самостійної роботи

4. Тестування з розділу "Пошук інформації в Інтернеті"

Розділ 4. Електронна пошта

1. Практична робота 3 "Електронне листування з допомогою онлайнової поштової служби"

2. Практична робота 4 "Підключення облікового запису і листування з допомогою поштового клієнта"

3. Завдання для самостійної роботи

4. Тестування з розділу "Електронна пошта"

Розділ 5. Інтерактивне спілкування

1.Вправа 5.1 Реєстрація і спілкування на форумі

2. Вправа 5.2 Реєстрація в службі Skype, пошук співрозмовника і здійснення відеовиклику

3. Практична робота 5 "Використання ICQ"

4. Завдання для самостійної роботи

5. Тестування з розділу "Інтерактивне спілкування"

Розділ 6. Технології веб 2

1. Вправа 6.1 Використання Вікіпедії

2. Практична робота 6 "Створення та ведення блогу"

3. Практична робота 7 "Робота з групами"

4. Вправа 6.2 Створення документа в онлайновій службі та надання спільного доступу до нього

5. Завдання для самостійної роботи

6. Тестування з розділу "Технології Веб 2"

Розділ 7. Інтернет для навчання та відпочинку

1. Вправа 7.1 Вивчення англійської мови

2. Практична робота 8 "Відпочинок в Інтернеті"

3. Завдання для самостійної роботи.

4. Тестування з розділу "Інтернет для навчання та відпочинку"

Розділ 8. Інтернет та інформаційна безпека

1. Практична робота 9 "Настроювання параметрів безпеки Windows"

2. Тестування з розділу "Інтернет та інформаційна безпека"

Тестування з розділу "Інтерактивне спілкування"

Тестування

Практична робота 2

Мета роботи: навчитися знаходити в Інтернеті потрібну інформацію, застосовуючи пошукові системи Google і Яндекс. 

З допомогою Google ви маєте знайти текстові і графічні матеріали, які допоможуть написати реферат про відомого українського вченого в галузі медицини, лікаря Амосова Миколу Михайловича, а з допомогою Яндекс - здійснити весь комплекс операцій з купівлі смартфону через Інтернет.

Для роботи з Google використовуйте файл Google.swf.
Для роботи з Яндекс - файл Yandex.swf.

Тестування з розділу "Використання веб-браузера"

Тестування

Тестування з розділу "Знайомство з Інтернетом"

Тестування

Вправа 3.1 Використання веб-каталогу

У цій вправі ви на практиці ознайомитесь з особливостіми використання веб-каталогу для пошуку сайтів в Інтернеті. Ви маєте з допомогою різних веб-каталогів, а саме Open Directory, Яндекс і Мета, знайти сайти музеїв Одещини.
Для роботи з Open Directory використовуйте файл OD.swf.
Для роботи з каталогами Яндекс і Мета - файли Yandex.swf і Meta.swf відповідно.

Самостійна робота до розділу 2

1. Відкрийте у браузері панель Журнал або Історія і спробуйте з її допомогою перейти на будь-які відвідувані раніше сторінки. Чи зручний цей спосіб?
2. Відвідайте кілька сайтів на свій вибір, зверніть увагу на їх вміст, дизайн і засоби навігації. Які ознаки, на ваш погляд, свідчать про те, що сайт підтримується власником на належному рівні?
3. Створіть список обраного в браузері Internet Explorer, який міститиме щонайменше три папки з трьома посиланнями на сайт у кожній. Потім експортуйте список обраного і збережіть його на робочому столі. Відкрийте браузер Chrome й імпортуйте обране з робочого столу.
4. Відкрийте вікно параметрів браузера і скасуйте відображення графічних зображень та анімації. Відкрийте та передивіться кілька веб-сторінок. У якому випадку доцільно використовувати такий режим перегляду? Поверніться до звичайного режиму перегляду сайтів.

Практична робота 1
Мета роботи: навчитися користуватися браузерами Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox і Chrome. 

Завдання: у кожному з них виконайте операції для відкриття веб-сторінки, переходу за веб-посиланням на іншу сторінку, завантаження файлу з Інтернету, а також додавання посилання на сайт у список обраного або закладок.
Для роботи з Internet Explorer використовуйте файл IE.swf.
Для роботи з Mozilla FireFox - файл Mozilla.swf.
Для роботи з Chrome - файл Chrome.swf.
Для роботи з Opera - файл Opera.swf.
Вправа 2.1 Вивчення інтерфейсу браузера та встановлення його домашньої сторінки
У цій вправі пропонуємо вам на практиці ознайомитися з інтерфейсом браузерів Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox і Chrome, а також встановити в кожному з них домашню сторінку. 
Для роботи з Internet Explorer використовуйте файл IE.swf.
Для роботи з Mozilla FireFox - файл Mozilla.swf.
Для роботи з Chrome - файл Chrome.swf.
Для роботи з Opera - файл Opera.swf.
 
Самостійна робота до розділу 1
1. Інтернет не має єдиного власника, та чи означає це, що завантажені з мережі матеріали можна використовувати без обмежень? Відповідь аргументуйте.
2. Чому протокол IPv4 забезпечує можливість використовувати саме трохи більше 4 мільярдів адрес?
3. Які б модливості мала б надавати служба Інтернету, щоб стати популярнішою за Всесвітню павутину? Запропонуйте свій проект майбутньої найважливішої служби.
4. Визначте IP-адресу свого комп'ютера і швидкість передавання інформації через ваш інтернет-канал.
Самостійна робота до розділу 5
1. Чи може надіслати вам повідомлення користувач, якого немає у вашому списку контактів? Чи можете ви надіслати повідомлення користувачу, якого немає у вашому списку контактів?
2. Відвідайте сайти ICQ (http://icq.com) і Skype (http://www.skype.com). Дізнайтеся більше про мобільні версії програм ICQ і Skype. Спробуйте встановити їх на свій мобільний телефон та підключіть свої відповідні облікові записи.
3. Якщо ви зареєстровані в соціальній мережі Facebook, спробуйте імпортувати своїх друзів з цієї соціальної мережі в список контактів ICQ і Skype.
4. Якщо ви забудете свій пароль, служба ICQ вам його нагадає. А що робити у випадку, коли ви забудете свій унікальний ідентифікаційний номер ICQ?
Практична робота 5
Мета роботи: навчитися користуватися службою ICQ і її клієнтською програмою.

Працюючи у програмі ICQ, ви зареєструєтеся у службі ICQ, а також навчитеся організовувати електронне спілкування з іншими користувачами цієї служби. 
Для виконання вправи запустіть файл ICQ.swf.
Вправа 5.2 Реєстрація в службі Skype, пошук співрозмовника і здійснення відеовиклику
У цій вправі ви матимете можливість ознайомитись з порядком реєстрації та спілкування у програмі Skype. Для виконання вправи запустіть файлSkype.swf.
Вправа 5.1 Реєстрація і спілкування на форумі
Ви маєте можливість на практиці дізнатися про особливості реєстрації та спілкування на літературному веб-форумі в Інтернеті. Для виконання вправи запустіть файл Forum.swf.
Вправа 7.1 Вивчення англійської мови
Ви маєте можливість на практиці дізнатися про особливості навчання англійської мови в Інтернеті. Для цього скористаємося сайтами Російської служби ВВС (http://www.bbc.co.uk/russian/learning_english/) та сайтом http://www.study.ru/. 
Для роботи з сайтом Російської служби ВВС запустіть файл bbc.swf.
Для роботи з сайтом Study.ru - файл study.swf.
Тестування з розділу "Технології Веб 2"
Самостійна робота до розділу 6
1. Як на Вікіпедії вирішуються проблеми захисту авторських прав та вказування джерел інформації?
2. У службі Windows Live створіть групу та розмістіть у ній фотографії. Надішліть членам групи повідомлення із запрошенням переглянути ці фото. Вивчіть можливості календаря групи та заповніть його.
3. Знайдіть в Інтернеті поради для блогерів-початківців. Виберіть і запишіть ті поради, які, на вашу думку, є найбільш важливими.
4. Створіть блог на будь-якій платформі. Дослідіть, які можливості щодо модерування блогів надає вибрана вами блог-платформа. Спробуйте для ведення блога використати платформу-клієнт, наприклад Windows Live Writer.
Вправа 6.2. Створення документа в онлайновій службі та надання спільного доступу до нього
У цій вправі ви матимете можливість на практиці ознайомитися з особливостями використання онлайнової служби для роботи з документами в Інтернеті. Ви маєте з допомогою служби Microsoft Office Web Apps створити текстовий документ, розмістити його в Інтернеті і надати спільний доступ до нього з можливістю редагування іншій людині. Крім того, ви завантажите в цю службу фотографії і надасте до них спільний доступ для перегляду своєму другу. Звісно, одній людині фотографії можна було б відправити електронною поштою, проте якщо фото дуже багато або якщо ви хочете, щоб їх могли переглядати усі бажаючі, файли слід розмістити в Інтернеті, а надавати лише посилання на них.
З допомогою служби Документи Google ви створите електронну таблицю, завантажите в цю службу файл Word і надасте спільний доступ до нього.
Для роботи зі службою Microsoft Office Web Apps використовуйте файл MOWA.swf.
Для роботи зі службою Документи Google - файл GoogleDocs.swf.
Практична робота 7
Мета роботи: навчитися працювати з групами Windows Live і Google. 
Для роботи з групами Windows Live використовуйте файл GoupsWL.swf.
Для роботи зі службою Групи Google - файл GroupsGoogle.swf.
Практична робота 6
Мета роботи: ознайомитися з блоговими платформами Blogger, LiveJournal і WordPress, навчитися створювати та вести власний блог.
Для роботи з платформою Blogger використовуйте файл Blogger.swf.
Для роботи з LiveJournal - файл LiveJournal. swf.
Для роботи з WordPress - файл WordPress.swf.
Вправа 6.1. Використання Вікіпедії
У цій вправі ви матимете можливість ознайомитися з особливостями використання сайту Вікіпедія. Для виконання вправи запустіть файлWikipedia.swf.
Практична робота 8
Мета роботи: навчитися працювати зі службами Карти Google, Яндекс.Карти, Microsoft Photosynth, WorldWide Telescope та Art Project. 
Для роботи зі службою Карти Google використовуйте файл GoogleMaps.swf
З Яндекс.Карти - файл YandexMaps.swf.
З Microsoft Photosynth - файл Photosynth.swf.
З WorldWide Telescope - файл Telescope.swf
З Art Project - файл ArtProject.swf.
Самостійна робота до розділу 7
1. Спробуйте зареєструватися на російському освітньому порталі Открытый Колледж (http://www.college.ru/) і пройти пробне тестування з інформатики. Проаналізуйте, яких помилок ви припустилися.
2. Знайдіть в Інтернеті кілька сайтів, призначених для вивчення різних іноземних мов (будь-яких, крім англійської).
3. Виберіть будь-який невеличкий документ Word, написаний російською мовою, і перекладіть його українською з допомогою онлайнової служби Перекладач Google.
Тестування з розділу "Інтернет для навчання та відпочинку"
Практична робота 9
Тема роботи: безпечна робота в Інтернеті з використанням операційних систем Windows XP та Windows 7.
Завдання: настроїти брандмауер, вибрати режим автоматичного оновлення системи та задати параметри безпеки браузера. 
Для роботи з системою Windows XP запустіть файл Windows XP.swf
Для роботи з системою Windows 7 - файл Windows7.swf.
Тестування з розділу "Інтернет та інформаційна безпека"
Тест
1 практична робота
1. Визначити ІP-адресу Вашого компютера, і скажіть якого вона типу статична чи динамічна?
зробити скріншот вікна в якому відображається Ваша ІP-адреса, вставити його у документ word з назвою prrab1osnint.doc

2. Визначити швидкість передавання інформації через Ваш канал
зробити скріншот даних та вставити його до файлу prrab1osnint.doc на другу сторінку

3 файл prrab1osnint.doc завантажити собі до профілю
4. посилання на файл надіслати адміністратору курсу у повідомленні

Серпневий форум

Форма входу

Годинник

Музика

Корисні посилання

Пошук

Календар

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz