ДПА - 2014
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації
у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році
На виконання завдань державної підсумкової атестації відводиться 90 хвилин. Під час виконання завдань дозволяється використовувати калькулятор.
Всі учні, які навчалися за технологічним профілем, складають державну підсумкову атестацію з технологій (профільний рівень). Атестація здійснюватиметься за новими збірниками завдань, які розроблено відповідно до спеціалізацій, за якими здійснювалось навчання.
Учні складають державну підсумкову атестацію з технологій у навчальних закладах, на базі яких вони вивчали профільні предмети. Це можуть бути міжшкільні навчально-виробничі комбінати.
Державна підсумкова атестація проводиться окремо від кваліфікаційних іспитів з присвоєння робітничої професії.
1 |
Технології. Технологічний профіль. Спеціалізація «Водій автотранспортних засобів категорії «С1», «С» |
письмова робота за збірником завдань |
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з технологій. Технологічний профіль. Спеціалізація «Водій автотранспортних засобів категорії «С1», «С»». 11 клас» (авт. Шестаковський Л. Л., Гречуха В. А., Гріненко В. В.) |
2 |
Технології. Технологічний профіль. Спеціалізація «Водій автотранспортних засобів категорії «В» |
письмова робота за збірником завдань |
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з технологій. Технологічний профіль. Спеціалізація «Водій автотранспортних засобів категорії «В»». 11 клас» (авт. Покришова В. Б., Гречуха В. А., Ткаченко В. М.) |
3 |
Технології. Технологічний профіль. Спеціалізація «Тракторист-машиніст категорії «А1», Тракторист 2 розряду» |
письмова робота за збірником завдань |
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з технологій. Технологічний профіль. Спеціалізація «Тракторист-машиніст категорії «А1», Тракторист 2 розряду». 11 клас» (авт. Ткаченко В. М., Шестаковський Л. Л., Гречуха В. А., Штаєр О. С.) |