KАЛЕНДАР УЧИТЕЛЯ НА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Для вчителів, що викладають інформатику у 2 та 5 класів
|
для 5 класу:
Спільнота в Google+ Спільнота створена для професійного спілкування вчителів, які викладали та викладають інформатику в 5-х класах в 2013-2014 н/р. Інформатика на LearningApps.org LearningApps.org является приложением Web 2.0 для поддержки обучения и процесса преподавания с помощью интерактивных модулей. Багато вчителів вперше “йдуть” до 5 класу: які там учні на них чекають, і чого очікують від нового предмета, і як зацікавити, як допомогти стати успішним у 21 сторіччі? Цьому присвячено блог "Інформатика 5 " для 2 класу Про 2 клас в Інтернеті: Сторінка ""Сходинки до інформатики"" на ВікіОсвіті Інформатика в початковій школіCпільнота вчителів на Google+ |
Способи завдання домашньої роботи
Способи завдання домашньої роботи Перевірка знань, умінь та навичок учнів являється важким елементом процесу навчання та виховання, неї визначається результативність, ефективність навчання. Контроль знань учнів відкриває більше можливостей для вдосконалення процесу навчання, оскільки як діючий засіб боротьби за міцні й усвідомлені знання учнів дозволяє краще вивчити учнів, їх індивідуальні особливості.
|
Триєдина Мета Уроку Триєдина Мета Уроку – це наперед запрограмований вчителем результат, який повинен бути отриманий вчителем і учнями в кінці уроку. ТМУ – це складна мета, що вбирає в себе три аспекти: пізнавальний, виховний та розвиваючий. В меті уроку сформульований той ключовий момент, до якого повинні прямувати вчителі і учні, і якщо вона визначена
|
Дидактичні вимоги до сучасного уроку
Дидактичні вимоги до сучасного уроку: Чітке формування навчальних задач в цілому і їх складових елементів, їх зв’язок з розвиваючими та виховними задачами. Визначення місця в загальній системі уроків; Визначення оптимального змісту уроку в відповідності з вимогами навчальної програми і метою уроку, розрахунком рівня підготовки і підготовленості учнів; Прогнозування рівня засвоєння учнями научених знань, сформованості навичок
|
Основні етапи сучасного уроку Організаційний момент, зовнішньою і внутрішньою(психологічною) готовністю учнів до уроку; Перевірка домашнього завдання; Перевірка знань та навичок учнів для підготовки до нової теми; Постановка мети уроку перед учнями; Організація сприйняття та осмислення нової інформації; Первинна перевірка розуміння нової інформації; Організація засвоєння засобів діяльності шляхом озвучення інформації і вправ по її використанню
|
Методичні рекомендації вчителю щодо самоаналізу уроку. У школі урок надійно посів місце основної організаційної форми навчання, де реалізуються глобальні мета, цілі й завдання – всебічного розвитку особистості, формування її інтелектуальних можливостей, здійснення виховання. Урок можна вважати ефективним, якщо на ньому забезпечується оптимальний зв’язок усього комплексу навчально-виховних цілей
|