1. Програмний комплекс GCompris. Містить тренувальні та розвиваючі вправи (робота з мишею та клавіатурою; вправи на розвиток логічного мислення, на виконання арифметичних дій тощо). Багатомовний інтерфейс з можливістю вибору української мови. Версія для ОС Linux не має обмежень, для інших ОС доступні не всі вправи.
Завантажити для Linux2. Клавіатурний тренажер RapidTyping. Можливість зміни фону, вибору звуків, завантаження власних завдань для набору тексту, яскравий інтерфейс. Можливість вибору української мови.
Завантажити для Windows
Нові версії програми можна скачати з наступних сторінок:http://gcompris.net/download/ таhttp://sourceforge.net/projects/gcompris/.
Скачати можна з головної сторінки проектуhttp://www.rapidtyping.com/.3. Графічний редактор Tux Paint. Спочатку слід встановити саму програму, поверх неї - колекції штампів, які можна знайти у мережі Інтернет.
Скачати програму та окремі штампи до неї для різних ОС:http://tuxpaint.org/download/.4. Програмне середовище Scratch. Унікальний тим, що дозволяє складати скрипти для об'єктів з блоків на зразок конструктора. Скрипт тут - це швидше процедура, яка, втім, може виконуватися як самостійна програма. Scratch містить обширну бібліотеку звуків, костюмів для виконавців, але користувач може додавати і власні. У самому Scratch немає компілатора, тобто створені алгоритми (програми) можна зберігати лише як файли проекту *.sb чи завантажити на сторінку он-лайн спільноти http://scratch.mit.edu/. Але існують компілатори, які можнаскачати окремо.
Скачати Scratch для різних ОС:http://info.scratch.mit.edu/ru/Scratch_1.4_Download
Дуже якісна підбірка уроків
завантажити
Електронні варіанти підручників Сходинки до інформатики 2 клас:
програма для відкриття pdf
Коршунова
Ривкінд
Зарецька
Програма "Сходинки до інформатики" 2-4 класи
"Сходинки до інформатики" (2-4 класи)
Програма курсу
Календарне планування (2 клас)
Календарне планування (3 клас)
Логічні завдання
Вправи для релаксації та фізкультхвилинки
Конспекти уроків "Сходинки до інформатики", 2 клас (учитель Гур'ївської ЗОШ Сулиця О.В.)
Урок у 2 класі "Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей. Збереження зображень. Практична робота № 20 Робота з програмою Tux Paint: створення об’єктів різної величини, збереження зображення" (учитель Кандибинської ЗОШ Попович А.М.)
Інформатика 2 клас
1 урок. Перше знайомство з навчальним предметом-інформатика.Завантажити.
2 урок. Застосування комп'ютера в різних галузях. Завантажити.
3 урок. Комп'ютери бувають різні. Завантажити.
4 урок. Складові комп’ютера. Завантажити.
5 урок. Ще про складові частини комп’ютера. Завантажити.
6 урок. Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл. Завантажити.
7 урок. Вікна. Завантажити.
8 урок. Як правильно вимкнути комп'ютер. Завантажити.
9 урок. Клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping. Завантажити.
10 урок. Продовжуємо вивчати клавіатуру. Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc». Завантажити.
11 урок. Вивчаємо клавіатуру. Завантажити.
13 урок. Інформація. Поняття повідомлення. Завантажити.
14 урок. Сприйняття людиною повідомлень. Завантажити.
15 урок. Інформаційні процеси. Завантажити.
16 урок. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
Робота з розвивальними програмами.Завантажити.
17 урок. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.Завантажити.
18 урок. Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).Завантажити
19 урок. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди.Завантажити.
20 урок. Команди і виконавці. Система команд виконавця. Завантажити.
21 урок. Ознайомлення з поняттям алгоритму. Завантажити.
22 урок. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті. Завантажити.
23 урок. Графічний редактор Tux Paint. Завантажити.
24 урок. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.Завантажити.
25 урок. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна значень їх властивостей. Збереження зображень. Завантажити.
26 урок. Інструменти графічного редактора TuxPaint. Відкриття збережених зображень у редакторі. Завантажити.
27 урок. Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі. Завантажити.
28 урок. Інструмент «Фігури». Додавання тексту. Завантажити.
29 урок. Наш вернісаж. Завантажити.
30 урок. Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора TuxPaint. Завантажити.
Підбірка мультфільмів з інформатики «Почемучка»
Мультсеріал для дітей 7-11 років (а також для батьків і всіх-всіх допитливих) в простій і понятній формі дає відповіді на самі різні питання з предмету «Інформатика». Під керівництвом старого Великого Процесора Комп'ютер витягти із сховища Памяті інформацію по самим різним питанням по темі «Інформатика». Герої серіала — брат і сестра, Сергійко і Оленка. Маленькі, але вповній мірі продвинуті сучасні діти. Як і належить дітям — допитливі, тому питання, які їм приходят в голову, стосуються всього на світі. Відповіді вони шукають самі, на повну міру користуються комп'ютером. В цьому їм допомогают персонажі: Біт, Байт і Великий Процесор. Потім з'являються нові герої: весь час забуваюча, завжди оперативна Память, мудрий, багато побачивший Контроллер і хитрий, пустотливий Вірус. Разом з іншими, уже знайомими персонажами, вони допоможуть глядачам зазирнути в дивовижний світ комп'ютерів і дізнатися багато корисного та цікавого.
Серия № 1 – 10
1. Почемучка. Безопасность в Интернете
2. Почемучка. Как ухаживать за компьютером 3. Почемучка. Алгебра логики 4. Почемучка. Архиваторы 5. Почемучка. Видеокарта
6. Почемучка. Где находится Интернет 7. Почемучка. Драйвера 8. Почемучка. Звуковая карта 9. Почемучка. Исторический обзор
10. Почемучка. Как устроены аудио- и видеофайлы
Серия № 11-20
11. Почемучка. Какие бывают мониторы 12. Почемучка. Клавиатура 13. Почемучка. Локальные компьютерные сети
14. Почемучка. Машинные коды 15. Почемучка. Навигационная система 16. Почемучка. Оптические диски
17. Почемучка. Питание компьютера 18. Почемучка. Поисковая система 19. Почемучка. Принтеры
20. Почемучка. Растровая и векторная графика
Серия № 21 – 30
21. Почемучка. Как работать с файлами и дисками 22. Почемучка. Web-камера 23. Почемучка. Алгоритмы
24. Почемучка. Система охдаждения 25. Почемучка. Способы выхода в Интернет 26. Почемучка. Тактовая чистота
27. Почемучка. Флешь-память 28. Почемучка. Электронная почта 29. Почемучка. BIOS
30. Почемучка. Что такое USB
Серия № 31 – 40
31. Почемучка. Архитектура компьютера 32. Почемучка. Вирусы 33. Почемучка. Графически планшет
34. Почемучка. Жесткий диск 35. Почемучка. Информация 36. Почемучка. Как вести себя в социальных сетях
37. Почемучка. Как хранится информация 38. Почемучка. Какой компьютер выбрать 39. Почемучка. Компьютерная мышь
40. Почемучка. Материнская плата
Серия № 41 – 52
41. Почемучка. Микрофон и акустическая система 42. Почемучка. Операционная система 43. Почемучка. Память
44. Почемучка. Планировщик программ 45. Почемучка. Поколения компьютеров 46. Почемучка. Процессор
47. Почемучка. Сенсорный экран 48. Почемучка. Сканер 49. Почемучка. Способы подключения устройств
50. Почемучка. Файлы 51. Почемучка. Что такое web-браузер 52. Почемучка. Языки программирования